Par mums

Skangrams.lv veidotāji

Mēs esam divi – vīrs un sieva. Kristaps un Iveta. Drusku nenopietni. Un drusku nopietni. Kristaps spēlē ģitāru, bet Iveta – klavieres. Ivetai patīk rakstīt,bet Kristapam patīk zīmēt. Kristapam patīk braukt ar auto,bet Ivetai – vizināties. Ivetai patīk no rītiem ilgāk pagulēt, bet Kristapam – izvingroties. Taču mūs abus vieno mūzika. Pēc profesijas mēs abi esam mūzikas skolotāji, mūzika mūs katru uzrunā savādāk. Mēs esam viens no retajiem pāriem, kas strādā kopā, jo papildinām viens otra idejas, iedrošinām viens otru un sniedzam atbalstu.

 

Mūsu uztverē skolotājs tā nav profesija. Drīzāk tā ir sūtība un misija. Lai būtu par skolotāju, ir jāmācās VISU DZĪVI… Un vislabākie skolotāji ir mūsu līdzcilvēki, jo īpaši – bērni. Gan tie, kas aug mūsu ģimenē, gan tie, kurus satiekam klasē. Strādājot ar bērniem, ir jānolaižas no “pieaugušo plauktiņa” un savā sirdī jāsajūt bērns,kas sēž mums pretī,vienlaicīgi saglabājot autoritāti un cieņu vienam pret otru. Ir jābeidz mācīt, bet ir jāsāk klausīties. Ir jābeidz vadīt un jātop par vērotāju. Ir jābeidz stāvēt kā sastingušam profesoram un ir jābūt kustībā un plūdumā. Ir jābūt KLĀTESOŠAM

Lai atvieglotu darbu skolotājiem, bērnudārzu audzinātājām un vecākiem mums ir tapusi un, joprojām, top mājaslapa “Skaņgrams” ar dažādiem mācību materiāliem mācību stundām un nodarbībām, kas mazākā vai lielākā mērā ir saistīti ar mūziku. Kāpēc tāds nosaukums? Viss sākās ar dažādu tautu rotaļu fonogrammu ierakstīšanu. Phōnē – tulkojumā no sengrieķu valodas nozīmē skaņa. Latviskojot vārda pirmo daļu un atstājot vārda otro daļu, radās SKAŅGRAMS 🙂

Priecāsimies, ja jums kas noderēs! Tāpat mums noderēs arī jūsu ieteikumi.

Lai top!

Iveta un Kristaps

Mūsu komanda

Ieva Ūdre

ritmikas skolotāja

Esmu mūzikas skolotāja. Zem vārdiem mūzikas skolotāja gan slēpjas dažādi pienākumi – bērnu kora diriģente, mūzikas teorijas un solo dziedāšanas skolotāja, bet pēdējos 5 gadus – arī ritmikas pasniedzēja. Ar savu darbošanos cenšos lauzt priekšstatu, ka ritmika ir tikai vingrošana mūzikas pavadījumā, jo tā tas nav. Ritmika ir gan ritms, mūzika un kustība, gan koordinācija un uzmanība, kā arī improvizācija un sadarbība. Ritmikā mēs iepazīstam skaņu pasauli un sevi pašu. Šajās nodarbībās mēs esam klātesoši gan ar domām, gan ķermeni, esam aktīvi un priecīgi.

Kristīne Niedra

Māksliniece

Sapņotāja. Harmonijas un līdzsvara meklētāja. Ja pie kautkā pieķeros, tad pamatīgi. Ilgi domāju un analizēju. Esmu nemitīgā attīstībā, mainīga un dažreiz arī netverama. Patīk kārtot, strukturēt un prātuļot. Esmu atsaucīga, tieša un paties.