

Atskaņas no izstādes
Izstāde animācijām un audio pasakām stāstu grāmatām “Septiņi stāsti par notiņām” un “Pa pēdām notiņām”. Šis gads mums iesākās diezgan aktīvi. Janvārī noritēja izstāde audio
Izstāde animācijām un audio pasakām stāstu grāmatām “Septiņi stāsti par notiņām” un “Pa pēdām notiņām”. Šis gads mums iesākās diezgan aktīvi. Janvārī noritēja izstāde audio
Pateicoties VKKF (Valsts kultūrkapitāla fonda) mērķprogrammas “KultūrELPA” atbalstam ir tapis projekts “Animācijas un audio pasakas Ivetas Brikmanes stāstu grāmatām “Septiņi stāsti par notiņām” un “Pa
Sveiciens no mazā Do-do Ziemassvētkos. Decembrī, iegādājoties grāmatu “Septiņi stāsti par notiņām”, iegūsi darba lapas bez maksas. Akcija spēkā, kamēr grāmatas vēl ir noliktavā. Ilgi
Iepriekšējā gada nogalē sadarbībā ar ritmikas pedagoģi Ievu Ūdri interesentiem bija iespēja piedalīties webinārā par ritmiku un Ievas un skangrams.lv komandas veidotajām ritmikas darba lapām.
Hei! Tas brīdis ir klāt, kad visi septiņi nošu stāstiņi ir ierunāti audio formātā. Tie noderēs gan kā gulētejamās pasaciņas, gan kā mācību materiāls pirmsskolā un
Lai arī pierasts domāt, ka ritmika ir tikai mācība par ritmu un ritmisku kustību, E. Ž. Dalkrozes izveidotā sistēma ietver sevī ļoti daudz. Ar ritmikas
Es esmu mūzikas skolotāja jau 12 gadus. Mans darbs ir mans hobijs. Ja kāds man pajautātu:”Tu darbā labāk izmanto dzīvo mūziku vai fonogrammu?” Es atbalstītu
Mūzikas klausīšanās – tas ir viens no stūrakmeņiem mūzikas apguvē. Par šo tēmu ir runāts ļoti daudz, cik tas ir svarīgi, kā un kādos veidos
KĀ INTEGRĒT MŪZIKAS KLAUSĪŠANOS PIRMSSKOLĀ? Klusums… Lai sāktu kaut ko sadzirdēt un lai sāktu mācīties klausīties, ir jāiemācās dzirdēt KLUSUMU. Ir jāiemācās koncentrēties. Manuprāt, koncentrēšanās