Mazliet par 432HZ un frekvencēm mūzikā
Mazliet par 432HZ un frekvencēm mūzikā
Mazliet par 432HZ un frekvencēm mūzikā
Kāpēc lasīt bērniem pasakas? Kāpēc es iekļauju latviešu tautas pasakas savās mūzikas nodarbībās?
Kad sāku mācīt savus bērnus mājmācība, sapratu, ka nekam citam man vairs nav laika. Pat tādai lietai, kā iztikas darbam 😀 Taču aizverot aiz sevis vienas durvis, atveras citas. Tā nu es sāku dalīties ar to, kā…
Izstāde animācijām un audio pasakām stāstu grāmatām “Septiņi stāsti par notiņām” un “Pa pēdām notiņām”. Šis gads mums iesākās diezgan aktīvi. Janvārī noritēja izstāde audio pasakām un animācijām manām stāstu grāmatām “Septiņi stāsti par notiņām” un “Pa…
Pateicoties VKKF (Valsts kultūrkapitāla fonda) mērķprogrammas “KultūrELPA” atbalstam ir tapis projekts “Animācijas un audio pasakas Ivetas Brikmanes stāstu grāmatām “Septiņi stāsti par notiņām” un “Pa pēdām notiņām” ”. Projekta ietvaros ir radītas septiņas izglītojošas animācijas filmas par…
Sveiciens no mazā Do-do Ziemassvētkos. Decembrī, iegādājoties grāmatu “Septiņi stāsti par notiņām”, iegūsi darba lapas bez maksas. Akcija spēkā, kamēr grāmatas vēl ir noliktavā. Ilgi nekavējies, jo grāmatas mums palikušas pavisam maz.
Iepriekšējā gada nogalē sadarbībā ar ritmikas pedagoģi Ievu Ūdri interesentiem bija iespēja piedalīties webinārā par ritmiku un Ievas un skangrams.lv komandas veidotajām ritmikas darba lapām. Šī webināra ierakstu vari skatīt zemāk atrodamajā video. Šeit vari arī izlasīt…
Hei! Tas brīdis ir klāt, kad visi septiņi nošu stāstiņi ir ierunāti audio formātā. Tie noderēs gan kā gulētejamās pasaciņas, gan kā mācību materiāls pirmsskolā un sākumskolā. Iepazīsti visas mazās notiņas caur audio pasakām! Septiņi stāsti par notiņām…
Lai arī pierasts domāt, ka ritmika ir tikai mācība par ritmu un ritmisku kustību, E. Ž. Dalkrozes izveidotā sistēma ietver sevī ļoti daudz. Ar ritmikas palīdzību mēs varam apgūt gan dažādus muzikālus jēdzienus: pulss, ritms, metrs, taktsmērs,…
Es esmu mūzikas skolotāja jau 12 gadus. Mans darbs ir mans hobijs. Ja kāds man pajautātu:”Tu darbā labāk izmanto dzīvo mūziku vai fonogrammu?” Es atbalstītu dzīvo mūziku. Taču ir situācijas, kad fonogramma ir vajadzīga, un tā var…